آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود گرجی - من انقلابی ام با اذن رهبرم

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

من انقلابی ام با اذن رهبرم

میگذرم از جونم حتی بره سرم

تو راه انقلاب یک تنه لشکرم

هنوز هنوزه پیرویم پیور حاج حسین (...)

هم سنگریم با شهدا با مام تو این مسیر

الهی که بی سر بشیم کفنامونم شه حصیر

ما زخمیه غدیریم ما انتقام میگیریم

مثه شهید زمانی پای ولایت میمیریرم

من انقلابی ام ابوترابیم

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۴ مگابایت

 

متن مداحی :

من انقلابی ام با اذن رهبرم

میگذرم از جونم حتی بره سرم

تو راه انقلاب یک تنه لشکرم

هنوز هنوزه پیرویم پیور حاج حسین (...)

هم سنگریم با شهدا با مام تو این مسیر

الهی که بی سر بشیم کفنامونم شه حصیر

ما زخمیه غدیریم ما انتقام میگیریم

مثه شهید زمانی پای ولایت میمیریرم

من انقلابی ام ابوترابیم

 

ای رهبرم بزن عصاتو روی نیل

لعنت به دولت جعلی اسرائیل

ایشالا این روزا بدمه سور اسرافیل

به طلحه و زبیر بگین از فتنه ما نمیگذریم

نُه دی ثابت کردیم خیبریای حیدریم

چشم انتظار منتقم تو لحظه های آخریم

جاموندم از رفیقم ته دلم جوریه

ایشالا قسمت بشه شهید بشم تو سوریه

من انقلابی ام ابوترابیم

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/KTCH

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی