آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود گرجی - حسرت زیارتیم یا غذای حضرتی

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

حسرت زیارتی یا غذای حضرتی

نمونه یه وقت تو قلب بچه های هئتی

حرفای صمیمی و نوکر قدیمی و

نمونه یه وقت تو قلب بچه های هیئتی

اگه گریه میکنم اگه سینه میزنم

به شما محتاجم

تو سختیام آقا تو مشکلام آقا

به شما محتاجم

تو بهترین ترانه لب منی

تو بهترین لوای هر شب منی

تو بهترین اربابی اربابی

رویامه خواب شبای کربلات

رویامه زیارت کرببلات

رویامه کرببلا کرببلات

اربابی ماشالالله

اربابی ای والله

اربابی ابی عبدالله

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۵ مگابایت

 

متن مداحی :

حسرت زیارتی یا غذای حضرتی

نمونه یه وقت تو قلب بچه های هئتی

حرفای صمیمی و نوکر قدیمی و

نمونه یه وقت تو قلب بچه های هیئتی

اگه گریه میکنم اگه سینه میزنم

به شما محتاجم

تو سختیام آقا تو مشکلام آقا

به شما محتاجم

تو بهترین ترانه لب منی

تو بهترین لوای هر شب منی

تو بهترین اربابی اربابی

رویامه خواب شبای کربلات

رویامه زیارت کرببلات

رویامه کرببلا کرببلات

اربابی ماشالالله

اربابی ای والله

اربابی ابی عبدالله

 

تکیه کردم به علم تیکه کردم به حرم

تکیه کردم به همون تکیه محلمون

تکیه کردم به خدا تکیه کردم به شما

تکیه کردم به همون تکیه محلمون

شبای رویایی روزای آشنایی

دم اون خیمه بخیر

شبای شیدایی روزای سقایی

دم اون خیمه بخیر

تو بهترین نوای این ترانه

تو بهترین شعرای عاشقانه ای

تو بهترین اربابی اربابی

تو بهترین دروس مکتبی

تو بهترین اصول مذهبی

تو بهترین اربابی اربابی

اربابی ماشالالله

اربابی ای والله

اربابی ابی عبدالله

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

مبنع : yon.ir/KTCH

نظرات  (۲)

با سلام

با تشکر از وب سایت  با محتوا و خوبتون آدرس وب شما در فروشگاه بزرگ اراک نیک لینک شد

لطفا جهت مشاهده لینک به آدرس www.araknik.blogfa.com  قسمت پیوندها   مراجعه کنید

خواهشمند است شما هم لینک زیر را در قسمت پیوند ها قرار دهید

نام لینک : فروشگاه بزرگ اراک نیک

آدرس لینک : www.araknik.ir

پاسخ:
سلام بر شما،
اگه این امکان فراهم بشه چشم.
با تشکر.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ممنون دریافت کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی