آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین سیب سرخی - این شبا بی تابه یه زیارت بودم

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

این شبا بی تابه یه زیارت بودم

بدجوری دلتنگ شب هیئت بودم

تو خبر داری از دل بی سامونم

همه جا گفتم که به حسین مدیونم

شبای تنهایی می دیدی اشکامو

زیر لب میخوندم جان آقامو

جان آقام سنه قوربان آقام

سیدالعطشان آقام

 

[لطفاً برای دانلود مداحی مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸ | ۶ مگابایت

 

متن مداحی :

این شبا بی تابه یه زیارت بودم

بدجوری دلتنگ شب هیئت بودم

تو خبر داری از دل بی سامونم

همه جا گفتم که به حسین مدیونم

شبای تنهایی می دیدی اشکامو

زیر لب میخوندم جان آقامو

جان آقام سنه قوربان آقام

سیدالعطشان آقام

 

شور عشقت ارباب همیشه شیرینه

واسه دردای من اسم تو تسکیه

وقتی دلتنگ میشم وقتی که غمگینم

میشینم عکسای حرمو میبینم

وقتی موج اشکام مثل موج دریاست

همدم تنهائیم سید الشهداست

بدر فاطر نور و کلامی سید الشهدا

یابن احمد خیر الانامی سید الشهدا

یا حبیبی طبیب فؤادی

نور عینی و خیر مردای

سیدی و شفیع مئادی یا عزیز الله

یه کاری کن برام

یه کاری کن تموم شه بی قراریام

بشه منم یه بار حرم بیام

آقام آقان آقام حسین حسین حسین

 

نذار من تسلیم قصه تقدیر شم

یا جوون مرگت شدم یا تو روضه ت پیر شم

خیلی ساله عمره این رفاقت با تو

برا من تا آخر میمونی تنها تو

تا ابد کارم کاش از تو خوندن باشه

این چراغ روضه روشن باشه

الهی که چرا غ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

میده بوی تو رو هرکی دوست داره

با تو خوشبختمو بی تو یه آواره

سینه زن هات یکی از یکی آقا تر

خدا نوکراتو برات نگه داره

خدا نگه داره سینه زناتو

خدا نگه دار گریه کناتو

خدا نگه داره زائرای کرببلاتو

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : http://yon.ir/h9Pw

نظرات  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • متشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی