آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی محمد حسین پویانفر - من دیرگیرم درگیر چشات

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

ای رویای شبای بی کسیه گدای آواره

ای امید دل این نوکر بی نوای بیچاره

ای مولا چشم من در حسرت دیدن تو میباره

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت متن :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۱۲ مگابایت

 

متن مداحی :

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

ای رویای شبای بی کسیه گدای آواره

ای امید دل این نوکر بی نوای بیچاره

ای مولا چشم من در حسرت دیدن تو میباره

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

 

من مدیونم به مادر تو

هستم مجنون دختر تو

تا جون دارم سینه زنتم

با گوشه چشم خواهر تو

همه حاجات نماز مادر من زیارتت آقا

آرزوی هرگداته روز محشر شفاعتت آقا

کاش بشم آخر شهید راه عشق و ولاتت آقا

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

 

 

پای روضت من قد کشیدم

مثل تو لیلایی ندیدم

مدیون بیچارت شدم از

وقتی خاک تربت چشیدم

ای دل آرام ای نگارم جان نثارم ز برق چشمانت

از امیر بی نذیرم کاش بمیرم به روی دستانت

ای تمام آبرویم آرزوم سجده زیر بام ایوانت

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

 

عمری هستم زیر علمت

چشمم زیر خاک قدمت

یک شب جمعه با اذن شما

پر میگیرم من تا حرمت

دارم من آبرویم از امیرم یه آبروی تو

اشکای نوکرای تو شده چشمه وضوی تو

میخونم من نمازم رو به کویت به گفتوگوی تو

من درگیرم درگیر چشات

من میمیرم پای یه نگات

من بی تابم آقا به هوات

من محتاجم محتاج دعات

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/Op7i

نظرات  (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • ++++

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی