آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مست یاریم و با به نگاریم آسوده

مست دلبر هستیم تا بوده این بوده

من محبت را از مادر در کف دارم

ارثیه از بابا درّ نجف دارم

از عنوان دارم از فرمان دارم

به اللهیت تو من ایمان دارم

اسدالله حیدر علی والله حیدر

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

مست یاریم آقا به نگاریم آسوده

مست دلبر هستیم تا بوده این بوده

من محبت را از مادر در کف دارم

ارثیه از بابا درّ نجف دارم

از عنوان دارم از فرمان دارم

به اللهیت تو من ایمان دارم

اسدالله حیدر علی والله حیدر

 

هرکسی که از دست تو ضربه خورده

چند دقیقه ماته تا فهمیده مرده

ضربه های شمشیر تو بود کاری

همه دیدن که فقط تو جگر داری

ضرباتت حیدر ضرباتت حیدر

میکند از جا سر ضرباتت حیدر

ای نسیم الله و وجه اله در محشر

اسدالله حیدر علی والله حیدر

 

اسدالله حیدر علی والله حیدر

پدر آسمونیه خاکی هایی

اسم تو اسم رمز عبور از گذر

بردن نام تو برا شیعه سپر

اسدالله حیدر علی والله حیدر