آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی سلحشور - عشق تو فاطمه دینه

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ق.ظ

عشق تو باطن دینه جون دادن با تو شیرینه

شهادت واسه ماست رویایی دیرینه

سرود هر لب دلم یا حسینه یا حسینه یا حسینه

آرامش تاب و تبم با حسینه با حسینه با حسینه

من با حسین پر از حس عزت میشم

من با حسین مسافر جنت میشم

من با حسین تو جنت هم صحبت میشم

حسین جان حسین جان فدایی توأم

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۴۸ | با حجم ۳ مگابایت

 

متن مداحی :

عشق تو باطن دینه جون دادن با تو شیرینه

شهادت واسه ماست رویایی دیرینه

سرود هر لب دلم یا حسینه یا حسینه یا حسینه

آرامش تاب و تبم با حسینه با حسینه با حسینه

من با حسین پر از حس عزت میشم

من با حسین مسافر جنت میشم

من با حسین تو جنت هم صحبت میشم

حسین جان حسین جان فدایی توأم

 

از فکه تا طلائیه از حلب تا ضاحیه

هرگوشه از دنیا کرببلانیه

برای ما کرببلاست همه دنیا همه دنیا همه دنیا

تشنه شور عاشوراست همه دنیا همه دنیا همه دنیا

کرببلا تجلی گاه عزته

کرببلا مسیر معنویته

کرببلا راه سرخ شهادته

حسین حسین جان فدایی توأم

 

سربازم توی این لشکر میمونم تا دم آخر

جونمو میذارم پای بنت الحیدر

عمریه زیر دینتم بی بی زینب بی بی زینب

فدایی حسینتم بی بی زینب بی بی زینب بی بی زینب

این فخرمه که با یادت همدم باشم

این فخرمه که زیر این پرچم باشم

این فخرمه مدافع حرم باشم

حسین جان حسین فدایی توأم

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/igOc

نظرات  (۱)

سلام
دوتا مشکل هست توی شعر
اول اینکه عشق تو باطن دینه
همون ظاهر و باطن خودمون که در اینجا باطن استفاده شده
و دوم اینکه از حلب تا به ضاحیه
حلب اسم یکی از شهرها
پاسخ:
با سلام،
تصحیح شد.
با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی