آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

دینه منی بسه برام

سینه زنی بسه برام

کل جهان مال شما

عشق علی بسه برام

اشک و بکا بسه برام

کرببلا بسه برام

برای آخرت من

این روضه ها بسه برام

لطفت شامل حال منه

اشکه روضه ها مال منه

گفتن تو حرم مونده یه دل

دیدم اون دل مال منه

بی تو عبادت دروغ محضه

کسب لیاقت دروغه محضه

بهشت من شد روضه عباس

بی تو جنت دروغ محضه

ارباب من ابی عبدالله


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۳۲۰ | با حجم ۸ مگابایت


متن مداحی :

دینه منی بسه برام

سینه زنی بسه برام

کل جهان مال شما

عشق علی بسه برام

اشک و بکا بسه برام

کرببلا بسه برام

برای آخرت من

این روضه ها بسه برام

لطفت شامل حال منه

اشکه روضه ها مال منه

گفتن تو حرم مونده یه دل

دیدم اون دل مال منه

بی تو عبادت دروغ محضه

کسب لیاقت دروغه محضه

بهشت من شد روضه عباس

بی تو جنت دروغ محضه

ارباب من ابی عبدالله


شور جنون بسه برام

یه قطره خون بسه برام

برا مجوز بهشت

رقیه تون بسه برام

لطفت شامل حال منه

اشکه روضه ها مال منه

گفتن تو حرم مونده یه دل

دیدم اون دل مال منه

بی تو عبادت دروغ محضه

کسب لیاقت دروغ محضه

بهشت من روضه عباس

بی تو جنت دروغ محضه

ارباب من ابی عبدالله


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/RgVU

نظرات  (۱)

ملک گرد وبسایت تخصصی نیازمندیهای املاک در سراسر کشور،املاک،خرید،فروش،رهن،اجاره،آپارتمان،ویلا،زمین،مغازه،و..
http://melkgard.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی