آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی مختاری - هر قنوت من یه دنیا ربناست

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

هر قنوت من یه دنیا ربناست

هر سکوت من یه شعر کربلاست

هر یه سجده نماز من آقا

یک بهونه واسه تربت شماست

ای تموم زندگیم فدای تو

زندگیم فدای کربلای تو

یا حسین

یه عمره لای دفترم یه یاس مشکیه

یه عمره مکتبم همین کلاس مشکیه

منم همیشه بی قراره ماه ماتمو

دلیل زنده بودم لباس مشکیه

من از دعای مادرم به روضه اومدم

ببین با چشمای ترم به روضه اومدم

بهونمه دعا و گریه و دیوونگی

فقط آقا برا حرم به روضه اومدم

حسین من حسین من امیر کربلا


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۶۰ | با حجم ۳ مگابایت


متن مداحی :

هر قنوت من یه دنیا ربناست

هر سکوت من یه شعر کربلاست

هر یه سجده نماز من آقا

یک بهونه واسه تربت شماست

ای تموم زندگیم فدای تو

زندگیم فدای کربلای تو

یا حسین

یه عمره لای دفترم یه یاس مشکیه

یه عمره مکتبم همین کلاس مشکیه

منم همیشه بی قراره ماه ماتمو

دلیل زنده بودم لباس مشکیه

من از دعای مادرم به روضه اومدم

ببین با چشمای ترم به روضه اومدم

بهونمه دعا و گریه و دیوونگی

فقط آقا برا حرم به روضه اومدم

حسین من حسین من امیر کربلا


محض اینکه قربتت رو حس کنم

لحظه ای زیارتت رو حس کنم

میرم آقا پا بوس عبد العظیم

بوی سیب تربتت رو حس کنم

ای تموم زندگی فدای تو

زندگیم فدای کربلای تو

یا حسین

کجا تو لیلی و منی که مجنونم کجا

به جز حرم برم برای درمونم کجا

کجا برم من عاقبت یه حسی میگه بهم

یه روز میبینمت ولی نمیدونم کجا

درسته پای روضه و علم ندیدمت

ولی اگه یه روزی تو حرم ندیدمت

درسته که ندیده عاشقت شدم حسین

ولی به جز محبت و کرم ندیدمت

حسین من حسین من امیر کربلا


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/p3El

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی