آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی جواد مقدم - با عشق تو هرکی غمی داره

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

با عشق تو هرکی غمی داره

از اون همه عشق یه کمی داره

من با تو خوشم با تو مجنونم

دیوونیگم عالمی داره

تو بزرگم کردی تر و خشکم کردی

پیش تو جایی دارم

چقدر شیرینه من و هیأت گردی

با تو دنیایی دارم

من و دل آشوبی تو و انقد خوبی

با شما رویایی دارم

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۹۲ | با حجم ۸ مگابایت


متن مداحی :

با عشق تو هرکی غمی داره

از اون همه عشق یه کمی داره

من با تو خوشم با تو مجنونم

دیوونیگم عالمی داره

تو بزرگم کردی تر و خشکم کردی

پیش تو جایی دارم

چقدر شیرینه من و هیأت گردی

با تو دنیایی دارم

من و دل آشوبی تو و انقد خوبی

با شما رویایی دارم

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )


دل از من و از شما دلداری

کردم پای عشق تو کم کاری

هیچوقت تو برام کم نمیذاری

من فکر میکنم تو دوسم داری

تو هوامو داری بسکه خوش رفتاری

منو کردی مهمونم

با زیاده خواهی ولی باز گهگاهی

خوبه با تو همخونم

تو به پام وایستادی هرچی خواستم دادی

ازتم خیلی ممنونم

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )


این به یاد هر سینه زن باشه

هم یاد تو هم یاد من باشه

امتیاز هر نوکر اینه که

با امام رضا هم وطن باشه

زائر دلداده دل صاف و ساده

یه مسافر یه جاده

دل که شد آواره هیئت سیاره

جاش توی گوهر شاده

کربلا یا مشهد چجور این دل انقد

پیشتون گیر افتاده

( یا حسین ثارالله یا حسین ثارالله

اللهم الرزقنا کربلا )


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/dMf1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی