آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین سیب سرخی - غروب عاشورا تو رفتی من تنها

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ق.ظ

غروب عاشورا تو رفتی من تنها

از نفس افتادم تا افتادی از پا

ای کاش سر تو روی نیزه ها ندیده بودم

ای کاش بالا سرت تو قتلگاه رسیده بودم

سیدنا العطشان یا اخا الامظلوم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۸ مگابایت


متن مداحی :

غروب عاشورا تو رفتی من تنها

از نفس افتادم تا افتادی از پا

ای کاش سر تو روی نیزه ها ندیده بودم

ای کاش بالا سرت تو قتلگاه رسیده بودم

سیدنا العطشان یا اخا الامظلوم


یه دنیا درد و غم یه عده نامحرم

نگاهت از نیزه به زخم دل مرهم

ای کاش سرتو کنج ویرونه ندیده بودم

ای کاش بالا سرت تو قتلگاه رسیده بودم

ای کاش تنتو زیر دست و پا ندیده بودم

ای کاش بالا سرت تو قتلگاه رسیده بودم

غروب عاشورا تو رفتی من تنها

از نفس افتادم تا افتادی از پا

ای کاش سر تو روی نیزه ها ندیده بودم

ای کاش بالا سرت تو قتلگاه رسیده بودم

سالار زینب سالار زینب


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/jiyU

نظرات  (۱)

بی نظیرمیخونه این حاج حسین...
بهترین مداح کشور بدون تردید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی