آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی محمد حسین حدادیان - باز اسم منو گدا بنویس

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

باز اسم منو گدا بنویس

گدا اومده با یه چشمای خیس

دلم به در خونتون زده تکیه

به جون خودت زندگیم شده گریه

همیشه میگم دردمو به رقیه

همون که نگاش میشه درمون دردم

نگام نکنه سوت و کورمو سردم

یه شب دیگه هم نذر روضه شو کردم

دلم شده خوش به روضه فقط

خدا نکنه جداشم ازت

( حسین وای حسین وای )


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۸ مگابایت


متن مداحی :

باز اسم منو گدا بنویس

گدا اومده با یه چشمای خیس

دلم به در خونتون زده تکیه

به جون خودت زندگیم شده گریه

همیشه میگم دردمو به رقیه

همون که نگاش میشه درمون دردم

نگام نکنه سوت و کورمو سردم

یه شب دیگه هم نذر روضه شو کردم

دلم شده خوش به روضه فقط

خدا نکنه جداشم ازت

( حسین وای حسین وای )


بازم اومدم به دم یه سلام

ببخشید اگه دست خالی میام

من هیچی به جز رو سیاهی ندارم

یه کاری بکن دیگه راهی ندارم

به جز حرمت سرپناهی ندارم

پناه دلم سایه سر زینب

دلم رو بده دست مادر زینب

نگاهی بکن باز به نوکر زینب

به لطف توئه که نوکرشم

به پاش میمونم تا آخرشم

( حسین وای حسین وای )


فقط به سرم هوای توئه

نفس زدنام هم برای توئه

خدا بده عمر تا تهش رو باهاتم

نرونی منو اخه کهنه گداتم

یه عمره شب جمعه کرببلاتم

همیشه غم روضه تو رو دارم

یه قولی میدم جونمم رو میذارم

که هرچی بشه دیگه کم نمیارم

تو هیچ چیزی کم نذاشتی برام

من هرچی بشه غلام شمام

( حسین وای حسین وای )


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/j47s

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی