آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین سیب سرخی - یک عمره که من پشت این درم

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

یک عمره که من پشت این درم

سایه لطفت همیشه بوده رو سرم

کاشکی میشد که دوباره بیام

یه روضه ای به پا کنم گوشه حرم

اشکامو نگاه کن تو رو خدا تو رو خدا منو رها نکن

از در خونه ت بیا آقا بیا آقا منو جدا نکن

( غریب مادر غریب مادر غریب مادر غریب مادر )

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

درخواستی کاربران محترم

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۱۱ مگابایت

 

متن مداحی :

یک عمره که من پشت این درم

سایه لطفت همیشه بوده رو سرم

کاشکی میشد که دوباره بیام

یه روضه ای به پا کنم گوشه حرم

اشکامو نگاه کن تو رو خدا تو رو خدا منو رها نکن

از در خونه ت بیا آقا بیا آقا منو جدا نکن

( غریب مادر غریب مادر غریب مادر غریب مادر )

 

هرچی که دارم شد فدای تو

خوش به سعادتم که هستم گدای تو

میدونی که این شده حاجتم

لحظه مرگم باشم تو کربلای تو

تویی کس و کارم لحظه مرگ لحظه مرگ یادت نره

( غریب مادر غریب مادر غریب مادر غریب مادر )

 

من روی تل تو زیر دست و پا

چقد شلوغه دور تو توی قتلگاه

پیرم کردن اون لحظه که دیدم

از روی نگاه کن نامحرما نامحرما دور و بر من

چی به سرم اومد بیا ببین بیا ببین ای برادر من

( غریب مادر غریب مادر غریب مادر غریب مادر )

 

میخونه دل باز با غم و نوا

روی زمین افتاده خورشید کربلا

قلب زینب شد پر غم و بلا

تا افتادی روی زمین زیر دست و پا

ای پناه عالم خواهر تو خواهر تو بی پناه و زاره

داری کجا میری زینب تو زینب کسیو نداره

( غریب مادر غریب مادر غریب مادر غریب مادر )

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی