آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمد کمیل - رو سرم سایه علمه

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

رو سرم سایه علمه

روزیم از دستای قلمه

نوکریت افتخارم

همه اعتبارم

به هوای زیارت تو

میشینم توی هیئت تو

یه غمی تو گلومه

کربلات آرزومه

توی بی سر پناهی به تو پناه نبرم چه کنم

آقا از رو سیاهی به تو پیام نبرم چه کنم

توی دلواپسی ها تو رو صدا نکنم چه کنم

میون بی کسی ها تو رو صدا نکنم چه کنم

به تو مدوینم حسین جونم حسین

سر و سامونم حسین جونم حسین

( نمک نونم حسین جونم )


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۶ مگابایت


متن مداحی :

رو سرم سایه علمه

روزیم از دستای قلمه

نوکریت افتخارم

همه اعتبارم

به هوای زیارت تو

میشینم توی هیئت تو

یه غمی تو گلومه

کربلات آرزومه

توی بی سر پناهی به تو پناه نبرم چه کنم

آقا از رو سیاهی به تو پیام نبرم چه کنم

توی دلواپسی ها تو رو صدا نکنم چه کنم

میون بی کسی ها تو رو صدا نکنم چه کنم

به تو مدوینم حسین جونم حسین

سر و سامونم حسین جونم حسین

( نمک نونم حسین جونم حسین )


دوست دارم رقص پرچمتو

ببینم کاش محرمتو

به گداییت می نازم

آقای چاره سازم

دستمو تا همیشه بگیر

امیری حسین نعم الامیر

خدا دستم رو داده

دست این خونواده

جونمو واست ارباب اگه فدا نکنم چه کنم

دلمو از به جز تو اگه جدا نکنم چه کنم

تو هوای تو آقا اگه نفس نکشم چه کنم

از غیر غیر خونه ت پاهامو پس نکشم چه کنم

آقا با تو میمونم حسین جونم حسین

از تو میخونم حسین جونم حسین

( نمک نونم حسین جونم حسین )


بی تو دلواپسم یا حسین

کی به تو میرسم یا حسین

تو بخوای محترم شم

مدافع حرم شم

منو پشت سرت بکشون

پای سفرت منم بنشون

میذارم پای تو جون

شبیه زینبیون

تو راه بی بی زینب اگه مدافع نشم چه کنم

به سپاه علمدار اگه اضافه نشم چه کنم

آقا دم ایوونم حسین جونم حسین

در این خونم حسین جونم حسین

( نمک نونم حسین جونم حسین )


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/3ik7

نظرات  (۲)

  • من انقلابی ام
  • یا علی
    پاسخ:
    سلام،
    علی یارتون.
  • امیر امیر فریدی
  • دستت درد نکنه
    پاسخ:
    سلام،
    تشکر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی