آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

جبار بذری - نیازی مبرم به هیئت دارم

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

شور فوق العاده دلنشین و مناجاتی
جبار بذری
نیازی مبرم به هیئت دارم
پیشنهاد دانلود

متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...

فایل صوتی :




دریافت



متن مداحی:


نیازی مبرم به هیئت دارم
سرم رو هر شب رو تربت دارم
دیگه از دوری آقا شکایت دارم

شکایت دارم که عمری می سوزم و می سازم
پرندم اما هنوزم تو حسرت پروازم
هوامو داری که راحت خودم رو نمی بازم

می دونم دوری از این در یه عمری خرابم کرد
نگاهم کردی خجالت سوزوندم و آبم کرد
خدا تو دنیا من رو با دوری عذابم کرد

منم یک عاصی آقا
ظلمت نفسی آقا

عجب آشوبی تو قلبم دارم
تو رو تا دارم چیو کم دارم
برای توبه هر سال محرم دارم

می دونم هر کی نباشه حسینی خدایی نیست
به غیر از هیئت برای گدای تو جایی نیست
نفس می گیرم تو روضت بیرون که هوایی نیست

یه حسی می گه یه روزی برای تو می میرم
غلام تو میشم میفتم به پای تو می میرم
میام تو گودال اصلاً به جای تو می میرم

منم یک عاصی آقا
ظلمت نفسی آقا
  • ۹۵/۱۰/۰۴
  • سید مهدی حسینی

جبار بذری

شور جدید

متن نوحه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی