آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

زمینه حضرت رقیه (س)

محمد حسین پویانفر

راه گم کردی اومدی دین من بابا

پیشنهاد دانلود ...


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 



دریافت

 

متن مداحی :

راه گم کردی اومدی دیدن من بابا
این رسمش نبود تا حالا نیومدی چرا؟؟؟
امون از این درد اسیری  نیومده داری تو می ری
مگه تو خواب دیشب نگفتی   گوشوارمو تو پس می گیری
نبودی سیلی خوردم   کجا بودی این چند روزه؟؟؟
بوسه گرفتم از لب هات   داره لب من می سوزه
***
می سوزه پاهام نمی بینه دیگه این چشام
از بس داد زدم دیگه در نمیادش صدام
سر تو اونی که بریده   موی سر من رو کشیده
تا حالا باید من می مردم   جون منو عمه خریده
نبودی و توی صحرا   از روی ناقه افتادم
اون لحظه ای که زجر اومد   به خدا از ترس جون دادم
***
تو بزم شراب توی تشت طلا بودسرت
می زد خیزرون به لبت جلوی خواهرت
چوب تر و لبای خشکت   صدا می زد عمه که بسه
تازه شدی مثل رقیه  بابایی دندونات شکسته
نبودی و نامحرم ها   حلقه زدن دور زینب
اومدی دنبالم بابا   دیگه راحت میشم امشب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی