آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی اکبری - خیلی دوستت دارم آخه تو آقایی

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ

شور فوق العاده دلنشین و تلفیقی

مهدی اکبری

خیلی دوسِت دارم آخه تو آقایی


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 


دریافت

 

متن مداحی :



خیلی دوسِت دارم آخه تو آقایی
ذکر تو رو لبهام تو شب تنهایی
آرزومه برسه به گوشم صدای تو
افتخارمه شدم آقا من گدای تو
این روزا همش می خونم منم و هوای تو

منم و هوای تو هوای نفس زدن تو روضه ها
منم و هوای تو هوای هروله بین زائرا
منم و هوای تو هوای قشنگ ترین دقیقه ها
منو از خودم بگیر خودتو ازم نگیر
آخه من بدجری آقا به تو وابسته شدم
دلمو جلا بده ، باز یه کربلا بده
بخدا من از همه غیر خودت خسته شدم(2)
همه چیم حرم حرم حرم
می بریم حرم حرم حرم


تو دلم آشوبه ، که دارم یک حاجت
یه نگا بم بکنی ، تا بیام زیارت
چقدر زیباست که ، تو حرم تنها شی
یا میون زوار ، سوار موجا شی
زندگی چقدر قشنگه ، تو که با شی

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه
همین گریه به لبخند تو می ارزه
حسین جانم
بذار سایه ت همیشه رو سرم باشه
قرار ما شب جمعه حرم باشه
حسین جانم
حرم گفتم ، هوای کربلا کردم
هواییشم ،فقط دور تو می گردم
حسین جانم


  • ۹۵/۱۰/۰۶
  • سید مهدی حسینی

شور تلفیقی

شور جدید

مهدی اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی