آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


واحد مناجاتی اربعین و امام حسین (ع)

سید مهدی حسینی

می رسه بوی جنان می خونم سینه زنان

خدا اسمت رو روی دلا نوشته

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

 

متن مداحی :



می رسه بوی جنان ، می خونم سینه زنان

خدا اسمتو روی دلا نوشته

شد برازنده ی من ، که تو پرونده ی من

سفر بعدیمو کربلا نوشته

بارمو بستمو منتظر رفتنم ، روح من رفت حرم

پشت سرش رفت تنم

آرزومه ، توی جاده ، یه روزی حرم بیام ، پای پیاده

رزق و برکت ، اذن حرکت ، از امام رضا و دلبرش جواده

علیک صلی الله ، حسین یا ثارالله

******

السلام امام من ، قبه ی تو بام من

سایه ی سرم تموم کار و بارم

خیلی عاشقم حسین ، عشق صادقم حسین

من تو این دنیا فقط با تو ندارم

رو به تو می زنم همیشه هر بار حسین

من و خارم نکن ، ای گل بی خار حسین

تویی جونم ، خوب می دونم ، عیار خاک تو کمتر از طلا نیست

دل ملاکه ، به خدا که ، واسه دل هیچ جایی مثل کربلا نیست

علیک صلی الله ، حسین یا ثارالله

******

گداهات دست پرن ، اسیرت بشن حرن

همه روزی می خورن از قبل تو

من تصدق سرت ، نور به قبر مادرت

نزاده مادری حتی بدل تو

تو سواره ای و منم پیاده حسین

به خدا کمت از سرم زیاده حسین

 نور بالذات ، اسم زیبات ، فرج و گشایش دلی که تنگه

تو نگینی ، اصل دینی ، منکر حسین مسلمونیش می لنگه

علیک صلی الله ، حسین یا ثارالله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی