آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی


شور دلنشین مدافعان حرم

حسین سیب سرخی

نحن قوه الحیدریه نحن قوه الفاطمیه


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 



دریافت

 

متن مداحی :

 

نحن قوه الحیدریه

نحن قوه الفاطمیه
نحن قوه الزینبیه
نحن ابنا الحسین
تا وقتی تو سایه ی علم هستم
سرباز مدافع حرم هستم
ممنون نون حلال بابام و شیری که به من داد مادرم هستم
ما سینه سپر زهراییم
ما زیر نظر زهراییم
تا وقتی حسینی باشیم
ایشالا پسر زهراییم
نحن قوه الحیدریه
نحن قوه فاطمیه
نحن قوه زینبیه
نحن ابنا الحسین
رو دوشم همیشه علم زینب
رو چشمم دوباره قدم زینب
جون من فدا زینبیه باشه
خون من حلال حرم زینب
مکر دشمنا بی تقصیره
شیعه جونشونو می گیره
ای جانم به کسی که توی راه زینبیه می میره
نحن قوه الحیدریه
نحن قوه الفاطمیه
نحن قوه الزینبیه
نحن ابنا الحسین
با اسمت به هم می ریزی دنیا رو
از قلبم نگیری عشق مولا رو
روزی که بیاد منتقم خونت می گیری ما انتقام زهرا رو
یا قاهر العدو یا حیدر
یا وادی الولی یا حیدر
بالای کعبه می گیم آخر
لبیک یا علی یا حیدر
نحن قوه الحیدریه
نحن قوه الفاطمیه
نحن قوه الزینبیه
نحن ابنا الحسین



 

 

نظرات  (۲)

  • علی حیدری
  • سلام خدا قوت انشاء الله شهید شید
    پاسخ:
    سلام علی جان
    ممنونم بابت دعای خیر و عاقبت بخیر کننده تون
    نصیب همه آرزومندان ان شا الله
    همچنین شما
  • ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
  • سلام وب جالبی دارید ، موفق باشید
    پاسخ:
    سلام به شما
    ممنون از انرژی مثبتتون
    کربلایی بشید
    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی