آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

محمد رضا بذری - کاش آقا همش محرم باشه

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

زمینه زیبا و دلنشین مناجاتی
محمدرضا بذری
کاش آقا همش محرم باشه



 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]



فایل صوتی :

 

 

 

دریافت

 

 

 

متن مداحی :


کاش آقا همش محرم باشه، در خونمون یه پرچم باشه
نوکری قشنگه روزایی که ، زندگیم با روزه توأم باشه
وقتی از نگاه تو پر میشم ، دیگه خالی از تکبر میشم
همه عمرم اگه بد بودم ، روز آخرم شده حر میشم
حر میشم ، از خودم یه دنیا دلخور میشم
حر میشم ، سنگ بی قیمتم و در میشم
حر میشم ، توی ذهن تو تصور میشم
حر میشم ، تو چی می پسندی اونطور میشم

نگاه کن ، زمین خوردم
پناه به ، تو آوردم

از همون بچگی ذاکر بودم ، بخدا خدا رو شاکر بودم
خوش بحال پیر غلامت می گفت ، کاش حبیب ابن مظاهر بودم
کاش آقا یه ذره خالص بودم ، چایی ریز دم مجلس بودم
زیر تیغ عشق می رقصیدم ، اگه یک دقیق عابس بودم
ای جونم ، همیشه حب الحسین می خونم
ای جونم ، مست بین الحرمین می مونم
ای جونم ، که تو لیلایی و من مجنونم
ای جونم ، به نگاه کرمت مدیونم

نگاه کن زمین خوردم
پناه به ، تو آوردم

شبایی که روضه لازم میشم ، در خونتون مزاحم میشم
آسمون ابری و می شکافم ، محو ماه بنی هاشم میشم
علی اکبر شدن و دوس دارم ، قاسم ابن الحسن و دوس دارم
سفره تون هر چی وسیع تر بهتر ، این همه سینه زن و دوس دارم
دوس دارم ، که بگم دوست دارمت یارم
ای یارم ، مگه میشه از تو دست بردارم
دوس دارم ، لحظه هایی که دارم می بارم
می بارم ، سر به روی ضریحت می ذارم

نگاه کن زمین خوردم
پناه به ، تو آوردم




 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی