آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی کربلا و امام حسین(ع)

اجرای دو نفره جواد مقدم و محمد حسین حدادیان

از وقتی شدم شیدای حرم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 



دریافت

 

متن مداحی :


از وقتی شدم شیدای حرم
شده مونسم رویای حرم
یه زیارت آرزومه نمی خوام
آرزو به دل از دنیا برم
قدم به قدم به یاد حرم
گریه می کنم ارباب
کنار علم به یاد حرم
گریه می کنم ارباب
تو خیمه ی غم به یاد حرم
گریه می کنم ارباب (2)
سلطان عشق (3)



قربون این اسم دل شکنت
قربون این جسم بی کفنت
دونه دونه اشک گریه کنا
می باره روی زخمای تنت
تا روز الست تویی امیرم
ای برادر زینب
الهی برات بی سر بمیرم
ای برادر زینب
آخه سر تو به نیزه زدن
در برابر زینب
قدم به قدم به یاد حرم
گریه می کنم ارباب
کنار علم به یاد حرم
گریه می کنم ارباب
تو خیمه ی غم به یاد حرم
گریه می کنم ارباب (2)
سلطان عشق (3)




 

 

نظرات  (۱)

داداش محمدحسین حدادیان نیست
عباس طهماسب پور باید باشه که با جواد مقدم خونده
پاسخ:
سلام آقا محمد عزیز
این جلسه شام شهادت امام رضا (ع) سال 94 هستش
جواد مقدم و حسین حدادیان با هم خوندن
باز هم ممنون بابت تذکرتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی