آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

محمد حسین پویانفر - من از کودکی عاشقت بوده ام

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

تک ایستاده سینه زنی

محمد حسین پویانفر

من از کودکی عاشقت بوده ام

پیشنهاد دانلود



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


یا حسین یا حسین یا حسین

من از کودکی عاشقت بوده ام

یا حسین یا حسین یا حسین

قبولم نما گرچه آلوده ام

یا حسین یا حسین یا حسین

 

همین آرزومه ، همینه مسیرم

حسینی بمونم ، حسینی بمیرم

تو خیر کثیری

امیری حسین و نعم الامیری

تو تنهاییامون

همیشه آقا دستامونو می گیری

یا حسین یا حسین یا حسین

منم بنده ی تو ، تویی شاه و سلطان

شده ذکر لبهام ، حسین جان حسین جان

دل من به نامت

یه عمریه هستم اسیر مرامت

الهی یه روزی

بیاد و ببینم شدم پیر غلامت

 

تو نعم النصیری

امیری حسین و نعم الامیری

 

مسیرم تو هستی ، امیرم تو هستی

همونی که واست ، می میرم تو هستی

دو عالم فدایت

همه ماسوا و ملک خاک پایت

پناه دو عالم

نخی از پر پرچم روضه هایت

 

تو نعم النصیری

امیری حسین و نعم الامیری

 

تمام دو عالم ، فدای ابوالفضل

یه عمریه هستم ، گدای ابوالفضل

علمدار و سقا

بود نقش انگشترت نام مولا

شده تشنه کامِ

ترک های لبهای او آب دریا

 

تو نعم النصیری

امیری حسین و نعم الامیری





 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی