آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

زمینه زیبا و روضه ای حضرت رقیه(س)

حاج محمود کریمی

شبی که من جاموندم و وجودمو ماتم گرفت

پیشنهاد دانلود




[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


شبی که من جاموندم و وجودمو ماتم گرفت

صدات زدم نشنیدی و تنها شدم گریه م گرفت

هر کاری کردم گریه نکنم نشد

خواستم به لبهات بوسه بزنم نشد

تار می بینم سرم سنگینه

عجب دستی داشت خیر نبینه

 

تار می بینم سرم سنگینه

عجب دستی داشت خیر نبینه

 

بالا سرم رسید و گفت کجا می خوای فرار کنی

موهامو هی کشید و گفت : حالا می خوای چیکار کنی؟

هر چی دویدم تا که برسم نشد

اینقدر که هق هق بود تو نفسم نشد

بیابون بود و من سرگردون

با اون بی رحمِ نامسلمون

 

تار می بینم سرم سنگینه

عجب دستی داشت خیر نبینه

 

زهرا اومد کمک ولی نشد برام کاری کنه

دشمن نذاشت که مادرم ازم پرستاری کنه

مادر می خواست آرومم کنه نشد

موهامو اومد شونه بزنه نشد

پای چشمام گل آتیشه

دیگه تا زنده م خوب نمیشه

 

تار می بینم سرم سنگینه

عجب دستی داشت خیر نبینه

 

 



 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی