آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسن خلج - نگفتی من دل دارم رفتی

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

مداحی درخواستی کاربران
زمینه روضه ای حضرت رقیه (س)
حاج حسن خلج
نگفتی من دل دارم رفتی


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


نگفتی من دلدارم رفتی
نگفتی دختر دارم رفتی
بدون اینکه بار غم رو
از رو دلم برداری رفتی
حالا من بدون تو کجا برم
حالا من بدون تو چیکار کنم
اونقدر گریه میکنم که نیمه شب
از خواب ناز سرتو بیدار کنم
واای واای واای دلم بابا
واای واای واای سرم بابا
از بس زدنم کمرم بابا


ندیدی ما رو روی ناقه
دیدم رها شد موهات در باد
سرم روی پای عمه بود
از روی نیزه سر تو افتاد
کاش میشد سرتو رو بغل کنم
کاش میشد سرتو رو رها کنه
بابا کی دلش اومد که اینجوری
رگهای گردنت رو جدا کنه
واای واای واای لبم خونی
واای واای واای لبت خونی
گفتی که میریم ما به مهمونی


یادم نمیره دشمن میگفت
بالای نی می بینی  باباتو
روی نیزه دیدم چشمات وا بود
هیچکی نبود ببنده چشماتو
میدیدی که بچه هات تو دست و پا
میدیدی که بچه هات تو آتیشن
میدیدی رو خارهای بیابونا
دارن دخترات رو بابا میکشن
واای واای واای کجا رفتی
واای واای واای چرا رفتی
دیدم که تویه طشت طلا رفتی






 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی