آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین عینی فرد - ز جمع عاقلا بریدم من

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

شور دلنشین و مناجاتی

حسین عینی فرد

ز جمع عاقلا بریدم من


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


ز جمع عاقلا بریدم من

بلای عشق تو خریدم من

به خاطر دیوونه بازیهام

چقدر طعنه شنیدم من

دیوونه ی حسین زهرایم

غلام حلقه گوش مولایم

دمی که مست هروله میشم

کند عاقل تماشایم

نگام کن نگاه تو میسازه ما رو نگام کن

منو نوکر آستانت صدام کن

به جون علی اکبرت رو به رام کن

غریبم ندارم کسی غیر تو یا رقیه

حساب و کتابم بود با رقیه

تویی عشق ما عشق زهرا رقیه

 

 

خدا رو شکر که من مسلمانم

شده علی تمام ایمانم

کریم اهل بیت و دوست دارم

حسن عشقم حسن جانم

یقین دارم تو آتیش دوزخ

شیعه ی مرتضی نمی سوزه

سینه زدیم برا علی اصغر

تن ماها نمی سوزه

خرابم گدای گدایان طفل ربابم

شبا روضه می خونم و من می خوابم

خدا با همین گریه می ده ثوابم

نگام کن نگاه تو میسازه ما رو نگام کن

منو نوکر آستانت صدام کن

به جون علی اکبرت رو به رام کن

غریبم ندارم کسی غیر تو یا رقیه

حساب و کتابم بود با رقیه

تویی عشق ما عشق زهرا رقیه





 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی