آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

زمینه حضرت معصومه (س)

حسین سیب سرخی

منی که بودم همه ی عمرم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :

منی که بودم همه ی عمرم
 کبوتر ِ امام رضا
وقتی که دل تنگم میرم سلام میدم
 به خواهر ِ امام رضا


آه جز در خونه اش به خدا همه درا بسته به روم
هوامو داره همیشه  تا که نریزه آبروم
دستم و رو سینه میذارم میگم:
 دوباره با دل ِ خسته اومدم
همیشه زحمت ِ من برا شماست
 خدا رو شکر با تو همسایه شدم


آه
 بحق الرضا
اشفعی لنا
یاوجیهة ً عندالله


تویی خورشیدم همه امیدم
به دست ِ پر کفایتت
خودت که می دونی چیزی ندارم من
این من و این کرامتت
وای اگه نمیشه که برم پابوسی ِ خیرالنساء
ولی بازم دلم خوشه تو رو بهم داده خدا
با هزار امید و آرزو بازم
اومدم که دردمو دوا کنی
اومدم دوباره تا سفارش ِ
من و هم پیش ِ امام رضا کنی


آه

بحق الرضا
اشفعی لنا
یاوجیهة ً عندالله


همه دنیامو ،اشک ِ چشمامو
به شما هدیه می کنم
منم شبیه ِ تو،پای ِ ضریح ِ تو
میامو گریه می کنم
بیاد ِ اون خواهری که  گلش رو غرق خون می دید
یکی یکی از بدنش  نیزه ها رو بیرون کشید
تو غریب بودی ولی تو قصه ها
نبودن نامحرما دور وبرت
تو غریب بودی ولی تو کوچه ها
چادرت رو نکشیدن از سرت
حسین.....






 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی