آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

بیا آقا بدون تو هوا دیگه نفس گیره

همین طور داره جمعه های ما میره

اگه تشنه رو آبش ندی میمیره

بیا آقا همین جمعه هم از راه برسی خوبه

همین قدر اگه قلبم داره میکوبه

فقط منتظر دیدن محبوبه

آقا جونم تا عمر دارم منتظرت میمونم

گریونم دعا برا سلامتیت میخونم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن

ای ذکر تو اهلا من العسل حجة الحسین

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

بیا آقا بدون تو هوا دیگه نفس گیره

همین طور داره جمعه های ما میره

اگه تشنه رو آبش ندی میمیره

بیا آقا همین جمعه هم از راه برسی خوبه

همین قدر اگه قلبم داره میکوبه

فقط منتظر دیدن محبوبه

آقا جونم تا عمر دارم منتظرت میمونم

گریونم دعا برا سلامتیت میخونم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن

ای ذکر تو اهلا من العسل حجة الحسین

 

بیا آقا نگاهی به من و شکسته بالم کن

درستم نمیشم فکری به حالم کن

همین روزا شاید مردم حلالم کن

بیا آقا به دادم برس اون لحظه که میمیرم

به دادم برسی جون خودت گیرم

نگاه تو عوض میکنه تقدیم

بده واست تو رو ببینمت ولی نشناسم

از پیشم رد که میشی بذار یه چیز تو کاسم

آقا جونم تا عمر دارم منتظرت میمونم

گریونم دعا برا سلامتیت میخونم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسین

ای ذکر تو اهلا من العسل حجة الحسین

 

بیا آقا بگو پس کی آخه وقت ملاقاته

یه دعا زیر سایه عنایانه

همون پرچم سرخ یا لثاراته

بیا آقا که تو شیرینی لذت ایامی

چه غم از همه عالم که تویی حامی

به این پرچم جمهوری اسلامی

همه از دم به پای این دمحبتا دلبستن 

شیرینه به جمع کربلائیا پیوستن

آقا جونم تا عمر دارم منتظرت میمونم

گریونم دعا برا سلامتیت میخونم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسین

ای ذکر تو اهلا من العسل حجة الحسین

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

صوتش فرق میکنه.تنگه غروبه ...

 

پاسخ:
سلام بر شما؛
اصلاح شد. لطفاً اگه بازم مشکلی بود حتماً بگین.
متشکریم.