آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین سیب سرخی - حال من رو به راه نمیشه

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ

شور روضه ای حضرت رقیه (س)

حسین سیب سرخی

حال من رو به راه نمیشه




[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


حال من رو به راه نمیشه
این چشا دیگه وا نمیشه
میدونی برا دختر آخه
هیچ کی مثل بابا نمیشه
راستی یادته گوشواره هامو
آخه هر چی که داشتمو بردن
یادته که موهام چه بلند بود
میبینی چه به روز من آوردن
میگفتم بابا میزدنم
منو بی هوا میزدنم

حسین واا حسین واا
حسین واا حسین واا

ماه شب بی فروغ نمیشه
حرف من که دروغ نمیشه
به خدا هیچ جا بازار شهر
قد این جا شلوغ نمیشه
قول بده منو میبری بابا
دیگه من آرزویی ندارم
به خدا گل سر نمیخوام من
وقتی که دگه مویی ندارم من
جلو بچه ها میزدنم
یه مشت بی حیا میزدنم

حسین واا حسین واا
حسین واا حسین واا

آسمون بی غروب نمیشه
زخم پام دگه خوب نمیشه
اون که میخونه قرآن آخه
جوابش دگه چوب نمیشه
دم صبح یکی با داد و فریاد
اومدو به من حرف های بد زد
عمه جون تا اومد کمک من
بی حیا عمه رو با لگد زد
توی کوچه ها میزدنم
روزا و شبا میزدنم

حسین واا حسین واا
حسین واا حسین واا






 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی