آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حرم نگو بگو تموم رویام

حرم نگو بگو دلیل اشکام

حرم نگو همه خاطراتم

تو لحظه های کنار آقام

ی آرامش بی نهایت حرم

بازم منو ببر زیارت حرم

تو اون شبایی که قیامت حرم

مثل همیشه مثل همیشه

یه اربعین اگه پیاده برمو

سرمو بذارم رو سنگ حرمو

نشون تو بدم چشای ترمو

آخ که چی میشه آخ که چی میشه

حسین وای حسین وای


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

حرم نگو بگو تموم رویام

حرم نگو بگو دلیل اشکام

حرم نگو همه خاطراتم

تو لحظه های کنار آقام

ی آرامش بی نهایت حرم

بازم منو ببر زیارت حرم

تو اون شبایی که قیامت حرم

مثل همیشه مثل همیشه

یه اربعین اگه پیاده برمو

سرمو بذارم رو سنگ حرمو

نشون تو بدم چشای ترمو

آخ که چی میشه آخ که چی میشه

حسین وای حسین وای


به جر تو رو همه چشامو بستم

حالا که رو به حرمت نشستم

برای اینکه دیگه برنگردم

پلای پشت سرمو شکستم

میام به ضریح تو دست میکشمو

دوباره پر از این قفس میکشمو

به عشق تو حسین نفس میکشمو

میخونم آقا میخونم آقا

هوامو داری باز تو با همه وجود

دعای من هنوز تموم نشده بود

که حاجت منو بهم چه دادی زود

ممنونم آقا ممنونم آقا

حسین وای حسین وای


میدونم که آقا یه روزی آخر

یه دست میکشی به چشای نوکر

تو رزق اشکامو بیا و امسال

اگه میشه بده دو قطره بیشتر

حرمو میشیه دید تو گریه های من

دلم برای تو غمت برای من

همیشه اومدی تو پابه پای من

تو بی کسی ها تو بی کسی ها

من از روضه تو که دل نمیکنم

چه حس خوبیه که سینه میزنم

به عشق تو حسین سیاه کفنم

بی کفن آقا بی کفن آقا

حسین وای حسین وای

دانلود با لینک مستقیم