آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمد طاهری - دلم پریشونه ، موهات پریشونه

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ

پیشنهاد دانلود

روضه حضرت رقیه (س)

حاج محمد طاهری

دلم پریشونه ، موهات پریشونه



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


دلم پریشونه ، موهات پریشونه

دلم پر از خونه ، لبات پر از خونه

گرفته جونم رو ، نگاه بی جونت

مگه کجا بودی ؟ شکسته دندونت

من تو خرابه منتظر و تو مهمون دشمن بودی

موهات چه سوخته ، مگه میون تنور روشن بودی؟

 

بابا حسین جان بابا حسین جان بابا حسین جان بابا

 

توی بیابونا ، نبودی جون دادم

نپرس از اون شب که ، از ناقه افتادم

تو صورتم ردش ، ببین که معلومه

هنوز جای دستش ، گوشه ی ابرومه

چی بگم از شام ، تو کوچه هاشون پای سرت رقصیدن

چی بگم از شام ، به زور تو بازار ، النگومو دزدیدن

 

بابا حسین جان بابا حسین جان بابا حسین جان بابا

 

به جای من عمه ، هزار دفه مرده

تموم سنگاشون ، به خواهرت خورده

ببین زیر پلکام ، لخته شده خونم

خبر داری بابا ، کجاست عمو جونم؟

بگو به عباس ، اصلاً می دونی ما رو کجاها بردن؟

کجا بود اون روز ، که خواهرش رو ، بزم شراب آوردن؟

 

بابا حسین جان بابا حسین جان بابا حسین جان بابا




 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی