آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی فوق العاده زیبا امام حسین

سید رضا نریمانی

منم و هوای تو هوای قشنگ ترین دقیقه ها

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :



منم و هوای تو
هوای قشنگ ترین دقیقه ها
منم و هوای تو
هوای نگاه به گنبد طلا
منم و هوای تو
هوای سینه زدن تو کربلا
من و از خودم بگیر خودت و ازم نگیر
آخه  بد جوری آقا به تو وابسته شدم
پیشتم نزدیکتم دورم از تو پیشتم

آقا جون خودت بگو من از کدوم دسته شدم

دلمو جلا بده باز یه کربلا بده
به خدا من از همه غیر خودت خسته شدم
همه چیم حرم ، زندگیم حرم
می بریم حرم



منم و نگاه تو
اونی که جدا ز غیرم می کنه
منم و نگاه تو
اون که عاقبت به خیرم می کنه
منم و نگاه تو
اون که آخرش زهیرم می کنه
بذار مبتلات باشم تا ابد گدات باشم
ثانیه های گدات و بی بی زهرا می خره
بذار محضرت باشم بذار نوکرت باشم
مقام نوکر تو از پادشاهی برتره
هر کی سینه زد برات شبیه غلام سیات
موقع جون دادنش سرش رو پای حیدره
تپشام حسین ، غزلام حسین
ای آقام حسین

 

منم و ضریح تو
که همیشه توی رویای منه
منم و ضریح تو
جایی که قبله چشمای منه
منم و ضریح تو
اون که دستاش توی دستای منه
تو شبای بی کسی شبای دلواپسی
خودم و لابه لای گریه کنات جا می کنم
تا تلاطم می کنم خودم و گم می کنم
اما زود خودم رو تو کربلا پیدا می کنم
می شینم مثل گدا جلو ایوون طلا
میگم حرفای دلم رو با تو نجوا می کنم
آرزوم حرم ، روبروم حرم

گفتگوم حرم

ای آقام حسین



**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی