آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی اکبری -الهی که با عشق آشنا باشم

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ

شور مناجاتی سال جدید (امام حسین، امام زمان، سفره هفت سین)
مهدی اکبری
الهی که با عشق آشنا باشم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


الهی که با عشق آشنا باشم
به من میاد یعنی بی شما باشم
چه سالی  اون سال که بتونم من
لحظه ی سال تحویل کربلا باشم
بیخیال سبزه و سکه و سیر و سمنو
سر سفره ی حسین اومدی اینجوری بگو
سین مثله سفره ی کرم
سین مثله سایه ی حرم
سین مثله ساعت حرم،بوقت زهرا
سین مثله سرور که توایی
سین مثله سائل که منم
سین مثله سینه زدنم،به عشق آقا
سین مثله سلام آقا
سلام شاه کربلا
سین مثله سلام حسین
سلام بین الحرمین



بهار اومد اما کو بهار من
ستاره نیست توی شب تار من
منتقمت پس کی میاد و میگه
این منم و اینم ذوالفقار من
اولین جایی که میره سر خاک مادره
دومین جا حرم زینب بنت الحیدره
قلبش از غم رها میشه
از قبر عمه پا میشه
راهی کربلا میشه
خونه به خونه
میگیره دست عاشقا
راهی شن سمت کربلا
می خواد تو هیئت خدا
روضه بخونه
میخونه سلام حرم
سلام جد بی سرم
می خونه سلام حسین
سلام بین الحرمین

چقدر دلت آقا زده شور من
رسیدگی کردی به امور من
دلم می خواد بعد از مردنم باشه
سه شب برات روضه دم گور من
شب سوم بخونن روضه های رقیه رو
آسمون بشنوه از زمین صدای گریه رو
میشینم سینه می زنم
همرامه مشکی پیرهنم
از روضه دل نمی کنم
آروم جونم
می دونم خیرمو می خوای
می ترسم وای اگه نیای
می دونم که خودت میای
برات می خونم
می خونم سلام آقا
سلام شاه کربلا
می خونم سلام حسین
سلام بین الحرمین





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی