آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین طاهری - پسر ام البنین السلام

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۸ ب.ظ

شور حضرت ابوالفضل (ع)

حسین طاهری

پسر ام البنین السلام



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


پسر ام البنین السلام

قمر ام البنین السلام

قسم من به ابروی علمدار

به این هیبت و شوکت به بازوی علمدار

علمدار علمدار

 قسم من در خونه ی خورشید

کنار حرم یار به گیسوی علمدار

علمدار علمدار

بهترین برادر شاه پسر علی والله

علمدار علمدار

 

ضربان فاطمه السلام

پهلوان علقمه السلام

قسم من با این روی گنهکار

میون صف محشر به دستای علمدار

علمدار علمدار

توی سینه م فقط عشق نگاره

تو این خونه ی قلبم فقط جای علمدار

علمدار علمدار

معنی نصر من الله ، پسر علی ولی الله

علمدار علمدار

 

ای دعای روز و شب السلام

یل هاشمی نسب السلام

قد کشیدم سر خوان علمدار

که هستم همه عمرم مسلمان علمدار

علمدار علمدار

من مریدِ مراد همه عالم

دخیل علم یار پریشان علمدار

علمدار علمدار

به تو صد ماشا الله ، پسر علی ولی الله

علمدار علمدار

 




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی