آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

سید رضا نریمانی - یکی مجنون ترین مجنون مثه من

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ


شور امام حسین

سید رضا نریمانی
یکی مجنون ترین مجنون مثه من


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

متن مداحی :

یکی مجنون‌ترین مجنون مثه من
یکی لیلاترین لیلا مثه تو
یکی نوکرترین نوکر مثه من
یکی آقاترین آقا مثه تو

من عبد و غلامم ، تو سلطان دنیا
من عشقم تویی و ، تویی عشق زهرا
هرجا که تو باشی ، نور حق میباره
هیچکی مهربونیِ تو رو نداره

خدا بهت ببخشه اربابیتو
خدا ازت نگیره دلبریتو
خدا زیاد کنه تو سینه‌ی من نوکریتو

سالار زینب  ....

 

یکی حیرون و آواره مثه من
یکی آرامش دنیا مثه تو
یکی جامونده‌ی دیروز مثه من
یکی امید فرداها مثه‌ تو

توی قلب عالم ، تو داری حرارت
کاری کردی که من ، میمیرم بی‌هیئت
وقتی با تو باشم ، حالم روبه‌راهه
بی تو هرکی باشم ، پرونده‌م سیاهه

تپش قلب و جون من حسینه
به خدا آب‌ونون من حسینه
تو تاریکی ها ماه آسمون‌ من حسینه

سالار زینب ....


یکی پروونه‌ی عاشق مثه من
یکی شمع همه‌عالم مثل تو
یکی افتاده رو خاکا مثه من
یکی بالاترین پرچم مثه تو

دستامو بگیر و ، از خاکا برم دار
آقاجون به حقِ ، عباس علمدار
تو هیئت که باشم ، انگار تو بهشتم
گره خورده ارباب ، با تو سرنوشتم

بگو به مادرت منو دعا کن
برا یه‌بار منم پسر صدا کن

سالار زینب  ....




فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی