آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا نریمانی - امیر حسین و نعم الامیر

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

چی میشه فرصتی بازم اجل بده به من

شبیه قاسمش آقا عسل بده به من

شکسته اومدم که دستمو بگیری تو

تو رو به جون فاطمه محل بده به من

حرم حرم تموم گفتگومونه حسین

بیا و تا هنوز جوونیمون نرفته و

یه کاری کن شهادت آرزومونه حسین


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

چی میشه فرصتی بازم اجل بده به من

شبیه قاسمش آقا عسل بده به من

شکسته اومدم که دستمو بگیری تو

تو رو به جون فاطمه محل بده به من

حرم حرم تموم گفتگومونه حسین

بیا و تا هنوز جوونیمون نرفته و

یه کاری کن شهادت آرزومونه حسین

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۲)

خیلی زیبا ودلنشین بود!!
اجرتون با اباعبدالله
  • علی آرمند
  • دنبال شدید توسط وبلاگ من

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی