آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

محمد حسین حدادیان - گریه زنونش خوبه حرم بهونش خوبه

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۸ ب.ظ


شور مناجاتی و ناب و فوق العاده امام حسین(ع)

محمد حسین حدادیان

گریه زنونش خوبه حرم بهونش خوبه



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی :


خوشم این روزا می دونم فردا توی اون دنیا تو رو دارم

ته خوشبختی ، اینه تو سختی ، غمی نیست وقتی ، تو رو دارم

وسط روضه ت صدام تا به حرم رفته 

دل من مثل بابام به دلبرم رفته

آقا گریه کردنام به مادرم رفته

گریه زنونش خوبه   حرم بهونش خوبه

آدم براتون روضه    بگیره تو خونش خوبه

رفیق تنهائیام عشق علیه السلام




یه نگات مرهم ، می خری در هم ، عالم ذر هم ، با تو بودم

بی تو بیچاره ، میشم آواره ، از تو گهواره با تو بودم

چقده با تو غمام از نظرم رفته

اگه پابوست نیام کلاه سرم رفته

میاره تربت برام هر کی حرم رفته

به تو ارادت دارم   باهات رفاقت دارم

شبای جمعه خیلی   هوای زیارت دارم

رفیق تنهائیام عشق علیه السلام





نمیره یادم ، به پات افتادم ، بوسه می دادم ، به ضریحت

به تو دل بستم ، زائرت هستم ، دیگه پیوستم به ضریحت

هر کی رفته کربلا غم از سرش رفته

خوش به حال اونی که با مادرش رفته

یه زیارت نیت برادرش رفته

رفیق حرم حس می خواد    نیت خالص می خواد

یادت باشه مهدی هم   پا رکابش عابس می خواد

رفیق تنهائیام عشق علیه السلام





فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی