آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

ارباب دلم گرفته از جدایی

دوست دارم تو رو خدایی

تو قلب من تو خونه داری

صاحب کل کربلایی

ارباب نفس بدون تو حرومه

بدون تو کارم تمومه

هرچی که دارم از تو دارم

گدایی تو آبرومه

خوشا به حال اون کسی که

از ته دل زده صداتون

خودم پیدر مادرم ارباب

جونمونو میدیم براتون

ثارالله منم مجنونو

ثارالله شما لیلایی

من هستم شبیه قطره

اما تو مثه دریایی

ثارالله اباعبدالله


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

ارباب دلم گرفته از جدایی

دوست دارم تو رو خدایی

تو قلب من تو خونه داری

صاحب کل کربلایی

ارباب نفس بدون تو حرومه

بدون تو کارم تمومه

هرچی که دارم از تو دارم

گدایی تو آبرومه

خوشا به حال اون کسی که

از ته دل زده صداتون

خودم پیدر مادرم ارباب

جونمونو میدیم براتون

ثارالله منم مجنونو

ثارالله شما لیلایی

من هستم شبیه قطره

اما تو مثه دریایی

ثارالله اباعبدالله


هر شب تو روضه یاد کربلاتم

خمار ایوون طلاتم

دعای مادر تو بوده

اگه یه عمره مبتلاتم

با تو ختم به خیره روزگارم

ردیفه با تو کار و بارم

کرب و بلات خونمه آقا

انگاری اهل اون دیارم

یه جور دیگه هواشو داری

هرکی برات میزنه ناله

تو کربلا راه سعادت

سرابه و خواب خیاله

ثارالله هوامو داری

ثارالله چقدر سالاری

غیر از تو به والله آقا

با هیچکس ندارم کاری

ثارالله اباعبدالله


عباس تو حیدر کرب و بلایی

علم به دوش خیمه هایی

به زیر پاته کل عالم

تو عبد صالح خدایی

عباس فدای غیرت و مرامت

کبوترم به روی بامت

چه عزتی از این بالاتر

ز کودکی شدم غلامت

مادر من همیشه هرماه

میندازه سفره ای براتو

به سینه میزنه با گریه

هی میگه جون من فداتو

ابوفاضل گرفتارم من

ابوفاضل دوست دارم من

به تو و لطف و لطف تو همیشه

ابوفاضل بدهکارم من

ابوفاضل مدد یا مولا

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی