آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

با دل من عشق تو در هم شده آقا

رابطم حالا با تو محکم شده آقا

اما یه مدتیه احساس من اینه

کرببلای خون من کم شده آقا

ای دل غافل همه دارن میرن حرم مست زیارت

ای دل غافل یه وقتی جا نمونی از صف شفاعت

ای دل غافل برگ شفاعتو بگیر برا قیامت

ای دل غافل

ارباب خوبم حسین اباعبدالله


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

با دل من عشق تو در هم شده آقا

رابطم حالا با تو محکم شده آقا

اما یه مدتیه احساس من اینه

کرببلای خون من کم شده آقا

ای دل غافل همه دارن میرن حرم مست زیارت

ای دل غافل یه وقتی جا نمونی از صف شفاعت

ای دل غافل برگ شفاعتو بگیر برا قیامت

ارباب خوبم حسین اباعبدالله


به دست سینه زنا قوت بده آقا

حسینیه ای به هر هیأت بده آقا

هرکسی پا بست تو خرج روضه رو داد

به حال و زندگیش تو برکت بده آقا

سفرتو عشقه سفره ای وا شده با دستای زهرا

سفرتو عشقه سفره ای بسته نمیشه دیگه آقا

سفرتو عشقه سفره ای که شاه و گدا نشسته اینجا

ارباب خوبم حسین اباعبدالله

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی