آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج روح الله بهمنی - به سرم شور کربلا دارم

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

به سرم شور کربلا دارم

به لب اللّهم الرزقنا دارم

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

برای تو هلاکم همیشه سینه چاکم

یه شبه جمعه ای کاش تو حرم کنن خاکم

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

به سرم شور کربلا دارم

به لب اللّهم الرزقنا دارم

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

برای تو هلاکم همیشه سینه چاکم

یه شبه جمعه ای کاش تو حرم کنن خاکم

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

 

یه سلام میدم من رو به گنبد

به نیابت از سلطان مشهد

همه خاطرات خوبم کربلا کربلا کربلا

به سینه برات میکوبم کربلا کربلا کربلا

ناله دم غروبم کربلا کربلا کربلا

الهی که مدینه شبیه کربلا شه

مثه همین حرم کاش برا امام حسن باشه

عاشق تو بی قراره کربلا کربلا کربلا

راهی به حرم نداره کربلا کربلا کربلا

منو بطلب دوباره کربلا کربلا کربلا

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

سلام ببخشید چرا این فایل دانلود نمیشه؟وقتی هم ک صفحه دانلود رو باز میکنه میگه این فایل موجود نیست 
پاسخ:
سلام بله متاسفانه این فایل مشکل داره لطفا ایمیلتون رو بدید براتون ارسال کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی