آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمد کمیل - تو لازم التعظیمی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

تو لازم التعظیمی تو واجب التکریمی

قد خدا میخوامت صراط مستقیمی

آقا جان آقا جان نوکر در توأم

آقا جان آقا جان عبد مادر توأم

آقا جان آقا جان تکیه گاه من توئی

آقا جان آقا جان شاه راه من توئی

آقا جان حسین اقا حسین


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

تو لازم التعظیمی تو واجب التکریمی

قد خدا میخوامت صراط مستقیمی

آقا جان آقا جان نوکر در توأم

آقا جان آقا جان عبد مادر توأم

آقا جان آقا جان تکیه گاه من توئی

آقا جان آقا جان شاه راه من توئی

آقا جان حسین آقا حسین


تو نور عالم تابی که بر همه می تابی
امروز و فردایی نیست تو تا ابد اربابی

آقا جان آقا جان نوکر رقیه ام

آقا جان آقا جان دشمن امیه ام

آقا جان آقا جان خیلی میخوامت تو رو

آقا جان آقا جان تو به من نگو برو

آقا جان حسین آقا حسین


گریه برا ثارالله ز هر عمل باشد سر

چشمی که گریونت نیست کور میشه توی محشر

آقا جان آقا جان میکنم شکر خدا

آقا جان آقا جان گریه کردن تو عزا

آقا جان آقا جان پرچمت بالا سرم

آقا جان آقا جان توئی ارباب کرم

آقا جان حسین آقا جان حسین


اگه مقرب گشتم بنده این درب گشتم

تنها دلیلش اینه که پدور زینب گشتم

آقا جان آقا جان کربلا بهشتمه

آقا جان آقا جان نقش سنگ قبرمه

آقا جان آقا جان سگ عباس توأم

آقا جان آقا جان پر ز احساس توأم

آقا جان حسین آقا جان حسین

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی