آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود گرجی - شورم ای غرورم دلتنگ حضورم

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

شورم ای غرورم دلتنگ حضورم

واست دریا میشم گرچه ز تو دورم

الا ای شش گوشه دلم مواجی شد

حسین لطفی کرد و گدایش حاجی شد

چی میشه بازم شیدا بشم مست لیلا بشم

مجنون ز صحن زیبای سقا بشم

از عشق تو من هواییم نینواییم کرب و بلاییم

من زمین گیرم تویی دستگیرم بی تو میمیرم

مده دست تقدیرم

ثارالله ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله


شورم ای غرورم دلتنگ حضورم

واست دریا میشم گرچه ز تو دورم

الا ای شش گوشه دلم مواجی شد

حسین لطفی کرد و گدایش حاجی شد

چی میشه بازم شیدا بشم مست لیلا بشم

مجنون ز صحن زیبای سقا بشم

از عشق تو من هواییم نینواییم کرب و بلاییم

من زمین گیرم تویی دستگیرم بی تو میمیرم

مده دست تقدیرم

ثارالله ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله


بازم شب مهتاب بازم دل بی تاب

یک دل نه هزار دل کردیم یاد ارباب

شبی مجنون بودم گل بارون بودم

حقیقت بود یا خواب حرم مهمون بودم

بخدا فرصت خیلی کمه مرگ در یک قدمه

دنیاتو بفروش دنیا تو حرمه

امشب بده سامون بده صد جون بده خودتو نشون بده

با یه حسین شد منجلی بگو یا علی پس چرا معطلی

ثارالله ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله


می زن با بهونه حرف حرف از جنونه

کاسه ت خالی یا پسر اراب مهربونه

تو این خونواده کسی که دل داده

اگه نوکر بوده شده ارباب زاده

اگه دشتی یه روز صحرا میشی زشتی زیبا میشی

مشمول دعای خیر زهرا میشی

سینه بزن یا دم بگیر پرچم بگیراذن حرم بگیر

بیکار نشین کن زمزمه اجرت با فاطمه

ثارالله ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت.

     

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی