آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود گرجی - دیوونم منی که دارم میخونم

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

دیوونم منی که دارم میخونم

آخر جنونم اسم تو جاریه رو زبونم آخر جنونم

بده کرببلا تا جوونم آخره جنونم

تو هوامو داری بسه برام آقا جون

یه سفر کربلا امضا برامون

رضوانا کربلا حسین رضوانا کربلا حسین


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

دیوونم منی که دارم میخونم

آخر جنونم اسم تو جاریه رو زبونم آخر جنونم

بده کرببلا تا جوونم آخره جنونم

تو هوامو داری بسه برام آقا جون

یه سفر کربلا امضا برامون

رضوانا کربلا حسین رضوانا کربلا حسین


هرجایه این دنیا باشم بازم رعیتم

محتاج نیم نگاهتم که در خونتم

تموم افتخارمه همین واسم بسه

که عمریه تحت حکومت رقیتم

به هیشکی ربطی نداره حالم من سگ سه سالم

کاری به کار کسی ندارم من سگ سه سالم

جونمو برا بی بی میذارم من سگ سه سالم

تو که بی بی هستی بانی روضه هامون

یه سفر کربلا امضا بزن برامون

رضوانا کربلا حسین رضوانا کربلا حسین

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی