آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور فوق العاده مناجاتی کربلا نرفته ها
میثم مطیعی
«نگام کن آقا تا کی ببینمت فقط تو خواب و رویا»

متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...


فایل صوتی :




دریافت


متن مداحی:


نگام کن آقا
تا کی ببینمت فقط تو خواب و رویا
صدام کن آقا
گناهامو نبین که رو سیاهم مولا
صدام کن آقا
چی میشه دست خستمو بگیره سقا

می میرم بی تو
تو این شلوغیا رها مکن دستامو
می میرم بی تو
با عشقت آبرو بده دل رسوامو
می میرم بی تو
تو رویای منی ازم نگیر رویامو

اگه منو رها کنی تو رو رها نمی کنم
اسیر و مبتلا کنی چون و چرا نمی کنم
از ضریح آسمونیت دل و جدا نمی کنم

نامه ی اعمالم اگه سیاهه ی جرم منه
ماه محبتت ولی تو این سیاهی روشنه
امید دارم که دست تو مهر شفاعت بزنه

یا ثارالله حسین حسین حسین حسین

دل من تنگه
واسه تو ای حریم با صفا کربلا
دل من تنگه
بذار بیام زیارت آقام کربلا
دل من تنگه
چه دلگیره غروب جمعه ها کربلا

دلم می گیره
بدون روضه هم برای تو ای مولا
دلم می گیره
میاد از همه جا صدای تو ای مولا
دلم می گیره
دلم کرده چقدر هوای تو ای مولا

کاش خاک پای جون تو ، غلام سیاهت می شدم
مثه زهیرت آخرش ، مست نگاهت می شدم
تو لشکر تو مثل حر ، فدای راهت می شدم

فدای عاشقای تو ، که دل به شط خون زدن
اونا که از خجالتت ، با جون دادن در اومدن
اونا که مثل خیمه هات ، واسه تو سوختن بلدن

یا ثارالله حسین حسین حسین حسین
  • ۹۵/۱۰/۰۴
  • سید مهدی حسینی

شور مناجاتی

میثم مطیعی

نظرات  (۲)

سلام ببخشید میشه فایل رو با یه کلیپ بذارین من خیلی دوست دارم توی اینستام بذارم ولی هر چی میگردم نیست
پاسخ:
سلام به شما
جلسات هیئت ایشون فیلمبرداری نمیشه متاسفانه
و فقط به صورت صوتی پخش میشه
  • محسن داوری
  • میشه کدپیشواز همراه اول مداحی صدام کن اقا از اقای مطیعی را واسم بفرستین
    پاسخ:
    سلام به شما
    از وبسایت آهنگ پیشواز همراه اول بردارید کد این نوحه رو
    البته اگه موجود باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی