آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مناجات با خدا

سید مجید بنی فاطمه

اگر عبد گنه کارم تو را دارم چه غم دارم


(جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)




متن مداحی:




اگر عبدِ گنه کارم

تورا دارم چه غم دارم

اگر مرغِ گرفتارم

تورا دارم چه غم دارم

اگر آلوده و پستم

وگر خالی بوَد دستم

وگر سنگین بُوِد بارم

تورا دارم چه غم دارم ......

اگر آتش برافروزی

تنُ جانِ مرا سوزی

چه باک از شعلۀ نارم

تو را دارم چه غم دارم

هم از لطفَت بُوَد هستم

هم از جامِ تو سرمستم

هم از شوقِ تو سرشارم

تو را دارم ، چه غم دارم ....

چه در صحرا ، چه در دریا

چه در پایین ، چه در بالا

به هر جانب که رو آرم

تورا دارم ، چه غم دارم .....

کی ام من عبدِ شرمنده

سیه رویُ و سرافکنده

که با این جرم بسیارم

تو را دارم ، چه غم دارم

توهی از برگُ از بارَم

میانِ لاله ها خارَم

نباشد کَس خریدارم

تو را دارم ، چه غم دارم ...

قرارِ من شکیبِ من

طبیبِ من ، حبیبِ من

دوایم ده که بیمارم

تو را دارم چه غم دارم ....

تو ستارَالعیوب هستی

تو غفارَالذنوب هستی

الا ستارُ و غفّارَم ...

تو را دارم ، چه غم دارم ....



فایل مداحی:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی