آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حسین طاهری - ای جانم به سفره کرامتت

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ


شور ناب و فوق العاده امام حسن (ع)
حسین طاهری
ای جانم به سفره کرامتت

پیشنهاد دانلود


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 


 

فایل صوتی :

 

 

دریافت

 

متن مداحی :

ای جانم به سفره کرامتت

ای جانم به این همه عنایتت

چشم تو چشمه ی محبته

با تو بودن آقا سعادته

دستمو بگیر تو این شبایی که بی کسم

یه صدایی بم می گه یه روز به وصل تو می رسم

حسن دنیا من رویای من

حسن جونم فدات آقای من

 

مستم کن خراب جامتم حسن

تو شاهی منم غلامتم حسن

یه جوری عاشقت شدم آقا

همیشه تو رو می زنم صدا

سفره داری و برو بیا توی خونته

نه فقط زمینیا تموم خلقت دیوونته

حسن حیرونتم مجنونتم

حسن تا قیامتم مدیونتم

حسن دنیا من رویای من

حسن جونم فدات آقای من

 

تو خلوت اسم تو صدا زدم

نگام کن با صفا من اومدم

کرم کن حال و روزم و ببین

یه لحظه با گدات بشین

پور حیدر و خودش شهنشاه عالمه

کاشکی منم بشم فدای فرزند فاطمه

حسن ای دلبرم تاج سرم

تویی اربابم و من نوکرم

حسن دنیا من رویای من

حسن جونم فدات آقای من

 

درگیر نگاه مهربونتم

محتاج عطای بی کرونتم

یه عمره می دونی زیر دینم و

مرید آقام حسینم و

حاجت منو بیا و تو این شبا بده

آقا جان مادرت به من یه کرببلا بده

حسین ای با وفا جونم آقا

حسین کرببلات خونم آقا





 

 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی