آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

فاطمیه

زمینه حضرت زهرا (س)

فاطمیه اول 95

حسین طاهری

مادر مادر مادر شبی دیگر به کنار من جان بر لب باش



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :
مادر، مادر، مادر، شبی دیگر

به کنار من جان بر لب باش
مادر چون کبوتر، نزنی پَر
دو، سه روز دگر با زینب باش
مادر بیمارم، شده گریه بر تو کارم
به شفای تو، دل خوش دارم
ای همه هست من
نروی تو از دست من
که دلم توان بی مادری ندارد
بی تو زینبت یاوری ندارد
ز سکوت تو هویدا، ز خموشی تو پیدا
می سوزی و می سازی، گنجینۀ پر رازی

می دانم امشب مادر، آماده پروازی
گر می روی امشب، با خود ببر زینب

زینب، زینب، زینب، مزن امشب
تو دگر به دل مادر آذر
من خود در افغانم، پریشانم
که شوی تو زفردا بی مادر
ای طرفدار من، که شدی پرستار من
به آخر رسیده کار من
خانه دارم زینب ، گل بی قرارم زینب
به خدا که درد مادر دوا ندارد
مادرت امید شفا ندارد

تو پس از من یگانه ، بشوی چراغ خانه

هم بر علی یاور باش ، هم بر حسین مادر باش

من می روم اما تو ، همسنگر حیدر باش

آسوده حالم کن ، زینب حلالم کن





 

 



نظرات  (۲)

چطوری بلاگ رو انقدر پیشرفته کردید؟ من بلاگ بیان دارم اما این قابلیتها رو نداره
راهنمایی می فرمایید؟
اجرتون با خانم فاطمه منصوره سلام الله علیها روحی له الفداء
پاسخ:
سلام به شما
توی گوگل جستجو بزنید قالب مذهبی بیان (یا همون بلاگ دات آی آر)
زیاد موجوده
و البته باید بخرید و هزینه کنید تا بتونید استفاده کنید ...

قالب های زیاد و زیبایی هست

کربلا نصیبتون
سلام
پاسخ:
سلام به شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی