آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور فوق العاده دلنشین حضرت ابوالفضل (ع)

با دو اجرای متفاوت و فوق العاده زیبای حاج محمود کریمی و نریمان پناهی

پیشنهاد دانلود

«عشقت آبرومه ، لطفت آرزومه
جز عشق تو مولا، عشقا بی دوومه»


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :

 

حاج محمود کریمی

دریافت 



نریمـــان پنـــــاهی



 

متن مداحی :



عشقت آبرومه ، لطفت آرزومه
جز عشق تو مولا، عشقا بی دوومه
یابن فاطمه یا ابوالفضل
شاه علقمه یا ابوالفضل
سایه سرم یا ابوالفضل
ساقی حرم یا ابوالفضل

مجنون تو بودن ، کار دله آقا
این سر به تن من ناقابله آقا
اسوه ادب یا ابوالفضل
فارس العرب یا ابوالفضل
ای عماد من یا ابوالفضل
اعتقاد من یا ابوالفضل

دامان تو هرکس ، با گریه بگیره
چون زنده به عشقه ، هرگز نمی میره
دلربای من یا ابوالفضل
پادشاه من یا ابوالفضل
عشق منجلی یا ابوالفضل
جلوه ی علی یا ابوالفضل

پرچم روز محشر ، دست خود زهراست
راهی بهشتیم ، با رایت العباس
حضرت وفا یا ابوالفضل
شیر کربلا یا ابوالفضل
عشق عالمین یا ابوالفضل
دلبر حسین یا ابوالفضل



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی