آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

رسول عمو شاهی - کربلا قرار قلب بی قرار من

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

شور مناجاتی با امام حسین (ع)

رسول عمو شاهی

کربلا قرار قلب بی قرار من

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


کربلا قرار قلب بی قرار من

حرم حرم شده شعار من

قرار من ، بهار من

کربلا شد آرزوی این دل حزین

تموم حرف نوکره همین

شاه دین ، منو ببین

منو ببین یه عمره نوکری می کنم برات

منو ببین می سوزم از فراق کربلات

منو ببین میون روضه هات می کنم صدات

صدامو داری حسین ، هوامو داری حسین

شده کارم تو روضه هات ، گریه و زاری حسین

تو رو خدا تو رو خدا منو ببر به کربلا

 

سوز من ، نوای هر شب و روز من

پناه امروز و دیروز من

سوز من سوز من

یا حسین ، تو دام عشق تو شدم اسیر

تو شاهی و شدن همه فقیر

ای امیر ، تویی امیر

تویی امیر ، که عالمی به پات گدایی می کنن

تویی امیر ، که نوکرات همه آقایی می کنن

تویی امیر که بچه هات همه خدایی می کنن

خدای عشق و جنون ، امیر روزی رسون

تو رو به جون مادرت ، ما رو حرم برسون

تو رو خدا تو رو خدا منو ببر به کربلا





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی