آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

علی سلمانی - من دل به تو دادم غم دنیا نکشم

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ


شور مناجاتی امام حسین (ع)

علی سلمانی

من دل به تو دادم غم دنیا نکشم

 


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :






متن مداحی :


من دل به تو دادم غم دنیا نکشم

از پشت در خونه ی تو پا نکشم

ارباب شدی منت هر کس نکشم

از بهر گدایی همه جا سر نزنم

من غیر در خونه ی تو سر نزنم

ارباب شدی تا به کسی رو نزنم

مهربون یعنی حسینی که شدم براش غلام

مهربون یعنی حسین ابن علی و والسلام

بگم نوکرشم غلط گفتم

بگم عاشقشم غلط گفتم

ردم کرده حسین غلط گفتم

ندید من رو حسین غلط گفتم

غلط گفتم که چیزی توی کاسه م نیست

تو رو دارم تو رو دارم حواسم نیست

رضاجانم رضاجانم رضا جانم



 

من نان ز سر سفره ی هر کس نخورم

من دست گدایی پیش هر کس نبرم

ارباب شدی لقمه ی نانی ببرم

بر عشقای دنیا همگی خط بکشم

منت فقط از خانه ی مولا بکشم

ارباب شدی لقمه ی نانی ببرم

با وفا یعنی همیشه من رو می بینه حسین

با وفا یعنی فقط حضرت اربابم حسین

خوشه زندگیم خوشه باشی

ز غم می بری ام تو که باشی

چه آرومه دلم تو که باشی

نه آشوبه دلم تو که باشی

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه به لبخند تو می ارزه

رضاجانم رضا جانم رضا جانم





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی