آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

مهدی رسولی - در نفس های آخرم بر زمین مانده پیکرم

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ق.ظ

زمینه شهادت امام موسی کاظم (ع)

مهدی رسولی

در نفس های آخرم بر زمین مانده پیکرم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی :


در نفس های آخرم بر زمین مانده پیکرم
میچکد اشک غربتم  بر قدمگاه مادرم

بی قرارم در این شام دلگیر ندارم

توان زیر زنجیر امانم

تن خسته وپیر رضا جان کجایی؟
که مردم من از این جدایی


من غریبم،غریبم غریبم غریبم...



صورت فاطمی من پر ز رد کبودی است
چون شکنجه گرم خدا نانجیبی یهودی است

رد شلاق به روی تن من
پر از زخم سر و گردن من
شده پاره پیراهن من
پر از آه و افسوس
به لب هایم ذکر قدوس
من غریبم،غریبم غریبم غریبم...


حسین حسین...
در دل آه و گریه ها  غصه ای میکشد مرا
با لب تشنه خوانده ام  روضه شاه کربلا

جد من را لب تشنه کشتند
بمیرم زیر دشنه کشتند
کسی را شبیه او نکشتند
سرش را بریدند
تنش را در خون کشیدند
یا حسین جان حسین جان
سرش را بریدند




فایل صوتی :








**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی