آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

شور مناجاتی امام حسین (ع)

روح الله بهمنی

هر جایی که رفتم بود حرف از نوکریه تو

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 
متن مداحی 



 
متن مداحی :


[منبع : پایگاه مذهبی آوای سوز]

 

هر جایی که رفتم بود ، حرف از دلبریه تو

کاری من بلد نیستم ، غیر از نوکریه تو

مادرم میگه به همه دیگه ، خدایی پسر من ماهه

غلامه ابی عبداللهه

از تو من میگیرم کمک ، یا لیتنا کنا معک

 

بعده عمری میشه از ، عاشقی سرم آقا

آره فرقی نیست بین ، هیئت با حرم آقا

من و چشم خیس ، توی قلبم نیست

کسی غیر تو ارباب اصلا ، غلامی تو نگیری از من

اشکامه مثل قاصدک ، یا لیتنا کنا معک

آقام آقام آقام آقام حسین

 

عمری هر شب جمعه ، خواب کربلا دیدم

رو به کربلای تو، هر شب من سلام میدم

من بدم اما اومدم آقام ، می دونی که درست ریشه ام

الهی که ابوالفضلی شم

اشکامه مثل قاصدک ، یا لیتنا کنا معک




فایل صوتی :


 






**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی